پایگاه بسیج شهید باکری شهرک آزادگان - نظرآباد

پایگاه بسیج شهید باکری شهرک آزادگان - نظرآباد

بسیج ، مدرسه عشق است . امام خمینی(ره)
پایگاه بسیج شهید باکری شهرک آزادگان - نظرآباد

پایگاه بسیج شهید باکری شهرک آزادگان - نظرآباد

بسیج ، مدرسه عشق است . امام خمینی(ره)

دعای برای سلامتی حضرت آقا امام خامنه ای (مدظله العالی)

فرمانده! بمیرم و شما بر زبر تخت نباشى

مشغول مداواى بسى ساده و یا سخت نباشى

من حاضرم هر روز کفن پوش شوم، لیک امیرم ؟

حتى تو براى نفسى داخل این رخت نباشى



من آوای جلی را دوست دارم


دعای "ناد علی"را دوست دارم


"دوبیتی" جا ندارد تا بگویم


چقدر سید علی را دوست دارم...



***



یک خطاب به مولایمان و صاحبمان حضرت بقیه الله عج گفتی..

 گفتی جان ناقابلی دارم..

گفتی جسم ناقصی دارم..

گفتی اندک آبرویی هم دارم که خود شما به ما دادی..

گفتی همه اینها را من کف دست گرفتم و در راه این انقلاب و اسلام فدا خواهم کرد..

گفتی اینها هم نثار شما باشه..

حالا ما از مولایمان صاحب عصر و الزمان عج تقاضا داریم که: « آقای ما.. مولای ما.. دعا کن برای رهبر عزیز ما»




شعری در خصوص مقام معظم رهبری و طلب سلامتی برای نائب الإمام، کاری از شاعران گروه "شعر انقلابی"


جان ما را بگیرد آنکه خودش

حفظ کرده همیشه جانت را

خبر رفتن اتاق عمل

کشته از صبح عاشقانت را

...

تو مسیحی و این دل شیدا

به هوایت همیشه مسلوب است

جان عالم فدای نامت! ما

نگرانیم، حالتان خوب است ؟

.....

نذر کردم برای بهبودیت

اشکهای محرم و صفرم

سایه ات مستدام آقا جان

ای فدای تو مادر و پدرم

..... 

از دعاهای مردم ایران

دکترت گفت بهتری آقا

کوری چشم دشمنان حسود

تاهمیشه تو رهبری آقا

 .....

تو همینقدر سالمی کافی ست

کور گشته ست چشم بدخواهان

عکس های به روی تختت گفت

چه قدر استواری آقا جان

....

ای ز نسل حسین وکرببلا

شکر حق فاطمه نشانی تو

بی بصیرت چرا نمی فهمد

نائب صاحب الزمانی تو

....

خنده ات جان تازه می بخشد

به دلم،پس بخند آقاجان

لطفا از جای خود کمی برخیز

در غم را ببند آقاجان

...

من که سرباز عشقتان هستم

شاعر صاف و پاپتی شما

بهترین عیدی همین شب هاست

خبر سر سلامتی شما

....

ای که ریزد ز وجه توحسنات

وی قیام وقعودتو برکات

کوری چشم دشمنان حسود

نذرآقا و"رهبرم"صلوات